Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 13 april 2011

Bildbeskrivning för 5 bilder nedan

1.Martin och Ines står och skrattar och ser ruggigt glada ut vid mattkanten och det var redan vid uppvärmninen det.
2.På prispallen står jag med svenska flaggen och min bronmedalj. Ines fotar som hon lovade göra innan vi åkte iväg från Sverige.
3. På prispallen står vi i en stor klunga och försöker balansera på förstaprispallen. Spanien Brasilien Jag SWE och Venesuela.
4.Närbild på guld och brons tjejerna-63 kg.
5. Justin från Canada och jag pratar med vår Brittiska vän.

1 kommentar:

Annette Lindengren sa...

Nicolina du är helt otroligt duktig, verkligen värd dina medaljer så hårt och duktig och engagerad i sin sport STORT GRATTIS Annette med familj