Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 16 juli 2011

Junior VM i Colorado

Skriver lite kort pa ett amerikanskt tangentbord. Sedan studenten har jag hunnit med en hel del, bade segling traning och traffat kompisar. I Tisdags akte vi till Colorado for att tavla JVM i judo. Vi ar tva aktiva fran Sverige, Kristofer och jag.I natt sov vi hela natten for forsta gangen. Natten innan var jag ute och promenera mellan kl 3 och 4.I morgon nar vi tavlar sa blir vi fler an nagonsin i judotavlingen pa JVM detta galler ocksa min viktklass vilket ar roligt. Alla B3 utom jag som vanligt. Om 15 timmar far ni garna borja halla tummarna for mig och Kristofer.

Inga kommentarer: