Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 13 september 2009

Mottagare av Västra Götalandsregionens handikappidrotts-stipendium år 2009

Ja det är sant! Jag fick för bara några dagar sedan reda på att jag blivit utvald att få det här stipendiet! Det känns naturligtvis hur kul som helst särskilt eftersom jag sökt det i massor med år! Men nu alltså, nu ska jag få det!

Någonting som gör det ännu roligare är att det var så länge sedan det gick till en Göteborgare men nu går det alltså äntligen till en sådan igen. =)

Det är jag och Christoffer Linde(Simning) som får det här stipendiet som delas ut den 20-e oktober så då får man väll ta och söka ledigt från skolan så man kan åka till Vänersborg där det ska delas ut.

JA tack Västra Götalandsregionen för det här! Nu kan jag säkert åka på ännu fler träningsläger och tävlingar i vår!

Nicolina

2 kommentarer:

Stina sa...

Grattis Nicolina.
Du vinner allt!

Johan sa...

Shit, grattis! Vad är det för stipendium? Varför får man det och hur mycket ligger det på?

Hoppas du har det bra!

Kramar!