Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 17 januari 2010

Snart Stockholm och idrottsgalan.

Ja nu är allt packat och imorgon bitti åker vi till Stockholm och idrottsgalan Emelie och jag.
Det ska bli sjukt kul och jag är absolut redo!

Klänningen är en mörkrosa/cerise sidenklänning som går ner till knäna, och det är även mina naglar alltså samma färg men de går naturligtvis inte ner till knäna =)
Väskan är liten och svart, skorna svarta och med 6 cm klackar(har tränat att gå i den typen mycket, men det är galet svårt).
Imorgon då vi kommit fram till stockolm blir det rätt omgående till frisören där vi bokat tid för håruppsättning och sedan kommer taxin och hämtar oss till Globen. Ja det är så det ser ut just nu och allt fokus ligger just nu på imorgon.

Ha det fint och kolla gärna!
Just det, Jani var ju nominerad till finska idrottsgalan men han vann tyvärr inte… Men att bli nominerad är ju grymt bara det!

Nicolina

3 kommentarer:

Johan sa...

Haha, det hade väl varit snyggt med naglar ner till knäna? :P haha!

Lycka till nu i alla fall!
Det har precis börjat nu, så jag ska sätta mig och se på det! :) Sa till några i klassen att de skulle titta också och t.o.m. Spike skulle titta sa han :)

Kramar!!

Anonym sa...

Jättekul att följa galan och i år satt hela familjen framför tv:n, till och med Jonte dök upp från grottan. Ni var så fina och Du skulle naturligtvis ha vunnit!

kram
Monica

Anonym sa...

Hela Fam Hansson satt o kollade

Systrana Pernheim såg fina ut.

Hälsningar Pelle