Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 7 januari 2010

Nyår I Stockholm

Hej hopp!
Ja nyår var ju för ett litet tag sedan, typ en vecka sedan.
Och den här nyårsaftonen firade jag I Stockholm med mina härliga ICC kompisar från Sverige. Vi hade fantastiskt kul!
Vi åkte pulka, gick runt i stan, pratade massor, lagade mat och hade allmänt skitkul! Ja tack alla för den underbara tiden i Stockholm! Hoppas nu att vi ses snart igen!

Det var dock en del strul med ledsagningen upp, de hade tydligen inte bokat ledsagning på mig iaf… Även fast jag pratade med den där människan på SJ i typ en timme(se ett gammalt inlägg om detta) men de löste det iaf och jag kom fram till Stockholm och sedan också hem till Göteborg igen.
Man får försöka glädja sig åt det istället för att bli sur på det som inte funkade =)
Men nu är det ju faktiskt 2010 och det året allt i vårt svenska samhälle skall vara tillgängligt för ALLA =) Detta ska bli mycket intressant tycker jag!

Men efter nyår då, vad har jag gjort?
Jo det har mest blivit en massa träningar, jag har läst massor med böcker och idag var vi hemma hos Sofia och åt middag. Efter middagen gick vi och kollade in hennes nya lägenhet eller vad man nu ska säga att det är. Men fin tycker jag att den är och helt ok för en person!

Imorgon börjar skolan och det känns faktiskt lite segt… Första lektionen är engelska och det är väll inte det ämnet jag tycker är lättast… Men det löser sig nog… Har iaf börjat läsa wuthering heights…

Ja nu ska jag nog sova snart för vi börjar endå 08.10 imorgon och det är ju inte allt för sent…

Nicolina

3 kommentarer:

Johan sa...

Jadu, tror du allt blir tillgängligt i år? Ha ha ha, det känns ganska kört! :P

En dag innan helgen? Det känns ju ganska onödigt. Jag hade nog struntat i den kan jag ju säga, men nu börjar vi inte förrän på måndag, så det är ju bra! :)
Hur ser ditt schema ut nu i vår? Har du lyckats få någon bild av det ännu? =)

Hoppas du har det bra!

Jag skrev föresten ett inlägg i bloggen särskilt tillägnat dig för några dagar sen :)

Kramar!

Anonym sa...

Hej Nicolina!
Grattis till nomineringen! Jag har aldrig tittat på idrottsgalan förut - är inte så intresserad av idrott - men nu hade jag fått veta att du var nominerad. Du var i bild många gånger och där satt jag och var stolt över att jag faktiskt känner dig lite. Allt gott från Kia

vispen sa...

Kul att du var nominerad, jag tittade tyvärr inte, får göra det nästa år eller något:) Hoppas att allt är bra med dig annars. Kram