Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 20 mars 2010

Laddar för VM!

På tisdag åker vi iväg till Turkiet där VM kommer att vara.
Jag börjar så smått inse att det är dags snart och det är ju positivt =)

Vikten bör inte vara några problem då jag haft bra koll på den och bantat ner det sista på ett bra sätt.
Det känns lite nervöst att jag inte vet vilka som ska tävla i -63 och alltså inte vilka jag ska fajtas mot… Men det är så det är i judo =)
Martin mejlade till Turkiet och frågade om vi kunde få veta vilka som är anmälda i -63 men det fick vi inte =p Men man kan alltid försöka = )

Har även börjat packa lite grann och siktar mot att bli klar med det imorgon.

Ha det fint!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Nej, det där med packning är ju inte min grej. Du kanske läste på fejjan vad jag råkade ut för idag innan vi åkte till Idre? :P haha

Lycka till på VM i alla fall!

Kramar