Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

tisdag 29 december 2009

Nästa Stockholm

Hej!
Ja nu är det snart nyår och detta ska jag fira i Stockholm tillsammans med resten av ICC människorna från Sverige.
Ja alltså Anders och Görgen kommer ju inte men vi ungdomar ska fira nyår tillsammans och det ska verkligen bli skitkul!
Det var så länge sedan vi träffades nu, alltså alla utom Dennis och jag då eftersom han ju var med på landslagslägret förra helgen men annars så har jag inte träffat de andra sedan slutet av juli! Helt sjukt egentligen men nu ska vi iaf äntligen ses!
Så imorgon blir det till att åka tåg med ledsagning =p får se hur detta fungerar men det blir nog bra får jag hoppas, ingen idé att oroa sig för då blir det bara jobbigt! Det kommer lösa sig, det hoppas jag på och ni får gärna hålla tummarna =p
Håll även tummarna den andre januari för då hoppas jag på att få åka hem =)

Hoppas nu att ni alla får ett riktigt trevligt nyår!
Och jag hoppas att ni fortsätter läsa bloggen även nästa år och kanske till och med att någon mer får syn på den!

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Ja, men så är det ju när man är så upptagen som du! Då har man inte tid att träffa folk så ofta, så det är bara att passa på när de enstaka tillfällen ges, inte sant? ;)

Det blev problem med ledsagningen hörde jag ändå. Martin hade skrivit det på FB. Hoppas det gick bra till slut ändå! :)

Du kan ju gå med på Bloggtrafik.nu, Bloggportalen.se osv. för att få fler besökare =)

Hoppas du får en riktigt bra nyårsaftn där uppe i Europas nya miljöhuvudstad =)

Kramar!!