Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 13 januari 2011

German Open

Hejsan hoppsan alla människor!
Hoppas ni har det bra!
Med mig är det fint och imorgon bär det av mot Tyskland för German Open där jag ska tävla.
Jag har ingen aning om vilka jag kommer att få möta men jag tror att det kommer att bli ett bra motstånd och jag är riktigt taggad!

Under passen jag kört den här veckan har jag känt att formen är god, judon sitter bra och både styrkan och konditionen känns riktigt bra. Dessutom har min vikt legat stabilt under en lång tid så jag behöver inte oroa ihjäl mig inför invägningen som är imorgon kväll.
Förmodligen kan jag till och med äta en bra frukost imorgon så det känns ju helt underbart!

Packningen är förresten också nästan klar, det är bara handbagaget kvar så jag tror nog att jag ska slippa stressa ihjäl mig i kväll =)

Så håll tummarna på lördag för det är då det gäller!
Sedan efter tävlingen är det träningsläger i några dagar så det ska bli riktigt kul! Både för att jag får bra träning, köra judo men också för att jag får chans att umgås med alla trevliga människor!

Å just det, jag kom på att jag glömt att packa ner en extra käpp… Det måste jag göra för det har ju hänt saker förut med mina stackars käppar =)

Ha det bra!
Nicolina

2 kommentarer:

vispen sa...

Vad roligt att det går så pass bra för dig. Lycka till imorgon. Kram

Johan sa...

Grattis till silvret Nico, läste på FB! :)