Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 13 januari 2011

Träningsläger i England

I november 2010 var det dags för träningsläger igen. Det var ett par månader sedan panamerikanska mästerskapen så det var roligt att komma iväg och köra en massa judo tillsammans med de andra synskadade från andra länder.
Dessutom är det alltid lika trevligt att träffas!

Det var ett fantastiskt bra träningsläger med massor av pass fyllda med bra judo! Det var ett svart och brunbältes läger vilket betyder att det bara var de allra bästa där! Alla körde järnet och det var riktigt roligt!
Bra tekniker lärde vi oss också under teknikträningen!

Jag hoppas verkligen att det kommer fler träningsläger som det i England!

Nicolina

Inga kommentarer: