Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 13 januari 2011

November december

Hej hopp!
Hoppas alla haft en trevlig jul och nyår!
Jag kom på att det vist var lite länge sedan jag skrev här på bloggen så nu ska det uppdateras =)

I november var jag som sagt på träningsläger i England närmare bestämt i London. Det var ett fantastiskt bra träningsläger och då jag kom hem från det var jag mer taggad än nånsin att träna på så det har jag också gjort =) Dock åkte även jag på en kort sjukperiod under december men det hade ju bara varit konstigt om jag inte gjort det och endå bott här i Göteborg =)
Men träningen kom snart igång igen och jag känner att formen är mycket god just nu. Vikten håller sig alldeles perfekt så allt känns riktigt bra =)

Skolan har dragit igång igen efter ett härligt lov där jag han med massor! Både att vara med släkten och familjen, ta det lugnt, träffa kompisar, träna och träffa ännu mer kompisar över nyår då 3 av mina ICC kompisar kom hit över några dagar, det var verkligen toppen!

Så allt är bra med mig och det är ju bra =)
Hoppas ni också har det bra!

Nicolina

Inga kommentarer: