Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 13 maj 2009

Visby nästa!

Hej hopp!
Det här var en kort vecka!
Det var bara en lektion på måndag en eftersom jag inte behövde gå på franskan för där skulle de bara kolla på en fransk film och tja det är rätt svårt att hänga med på en sådan!

Tisdagen var lite jobbigare… Jag hade specialidrottsprov vilket gick skit! Har en svinkonstig bok i specialidrotten, det är en talsyntes som läser in den och eftersom jag bara klarar av att lyssna på Ingmar som jag har på båda datorerna + i telefonen så är det görjobbigt att lyssna på en annan!
Sedan var det även religionsredovisning vilken gick bra.

Nu idag onsdag har jag inga lektioner eftersom vi fick ledigt om vi hade lämnat in svenskaarbetet innan onsdag och det har jag gjort!
Jag har även lämnat in samhällen som är till imorgon så det känns skönt!

Träningarna i veckan har gått bra, på judon i måndags var vi jättemånga vilket var hur kul som hälst! Och på goalballen igår var Sofie och Daniel från Ågestad (en skola där synskadade kan gå ett år och lära sig lite om hur man kan bli självständig osv) där. De är på klassresa här i Göteborg så då passade de på att komma till träningen, riktigt kul var det!

Imorgon bär det av till Visby dit jag ska på någon ungdomsträff för ungdomar från olika förbund inom RF + att jag ska vara med på RIM alltså riksidrottsmötet för RF. Det är jag och Fia som åker för SHIF men jag hoppas att det är några fler också! Emelie W kommer att hänga med som ledsagare och tja vi vet inte alls hur det kommer att bli där, vet inte alls vad vi är förväntade att göra! Men det blir spännande!

Nu ska jag packa till Visby!
Ha det bra!
Nicolina

2 kommentarer:

Johan sa...

Hmm, så du var ledig idag? hmm...

Jaha, så Sofie och de var och hälsade på =) Hur länge sedan var det du träffade henne? Jag har inte sett henne sedan jag var och hälsade på på Ågesta för snart 2 år sedan...

Det blir säkert bra på Visby! =) Vad ni nu ska göra hehe =P

Massa Kramar!

Anonym sa...

I Eskilstuna ær det judo træning.
Idag har det varit två grupper som trænat, och i kvæll ær det schlager festival på tv.Hoppas at ni har det bra på gutarnas ø.
Martin-san