Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 21 juni 2009

Sommarlov!

HEJ!
(detta skrev jag i måndags)
Nu har jag fått sommarlov och det är hur skönt som helst!
Idag är det den fjärde lediga dagen och under dessa fyra dagarna har jag tränat, tränat och tränat. Jag har också läst en del böcker och direkt efter skolavslutningen var jag och Angelika hemma hos Stina och åt lunch, jordgubbar och sedan var vi ute och gick. Det var riktigt trevligt!

I söndags var det friidrottsdag med FSBU vilket jag tänker skriva mer om i nästa inlägg. Men det var iaf väldigt kul!

Igår var det en bra judoträning, dock var vi bara 7 pers men det var bra träning ändå. Det var Ilan och Petter som hade träningen så det gick väldigt bra!
Jag körde mest med Robert och Jimmie som körde sin första träning med brunt bälte, han graderades ju förra veckan. Det måste jag ju säga, han hade ju med sig tårta (man har ju med det till träningen efter att man graderats) och den var görcool!! Det var en typ prinsesstårta med vit marsipan och med ett brunt bälte runt! Görhäfftigt alltså!

Det var en journalist från P3 där och pratade med mig. Det kändes tyvärr inte som att det gick så jättebra men hon journalisten verkade bra så jag hoppas hon klipper ihop det på ett bra sätt! I slutet av juli sänds det men jag tror att jag i är USA då så ja…

Ha det bra!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Jaha ja, det får man ju inte missa att höra då! =)

Kramich!