Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 24 juni 2009

Redovisning med Fia

Nu har vi hållit på en massa med att redovisa projekten vi haft i FSBU. Det är från idrottslyftet vi fått pengar och nu ska redovisningarna in till SHIF.
Vi är inte klara på något sätt men vi har iaf börjat och kommit en bit så det känns ju bra!

Jag ringde Jonatan på SHIF idag och frågade om det skulle vara ok om vi lämnar in senare eftersom vi ju har läger som ingår i projektet som inte är klara än(krokholmen). Som tur är så är han ju så snäll =) så det är ok!
Nu gäller det alltså att skriva redovisningarna så fort vi bara kan efter Kroken.

Det är Fia och Jag som är ansvariga för projekten och det är därför det är vi som redovisar…
Det är mycket att tänka på även här och rätt flummiga instruktioner men det är bra att lära sig sådant här!

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Vad är det för projekt?

Kram!