Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 18 oktober 2009

Fattar inte vart mina SWOP inlägg försvinner!

Hej alla!
Ok det är såhär, veckan innan västkuppen var jag i Stockholm och tävlade i junior SWOPen och om det har jag skrivit 2 olika inlägg men inget verkar ha sparats här på bloggen så jag är lite lätt irriterad!

Men jag borde ju iaf nämna SWOPen och det får jag alltså göra här igen… Men den här gången blir det inte så mycket för det orkar jag inte!

Det gick rätt dåligt ärligt talat! Körde 2 matcher, en mot en tjej från Holland och en mot en tjej från Danmark. De var båda mycket duktiga och det blev snabba matcher. Jag tävlade i -63 och vi var rätt många, kommer dock inte ihåg riktigt hur många men många iaf.

Vi åkte upp i en buss tillsammans med alla från Göteborgsklubbarna så det var riktigt mycket folk! Från Frölunda var vi typ 5 st och det gick skit för alla!

Emelie, Martina och jag delade rum och det var riktigt trevligt =) Dock tog tävlingen lite väl mycket tid och det var ju inte lika nice… Jag fick alltså tävla lite väl sent… Typ efter 9 h i hallen…
Skulle dessutom ha träffat Maja men pga min skitsega mobil så fick vi inte kontakt och alltså kunde vi inte träffas… BLÄÄÄÄ! Saknar henne så sjukt mycket!

Ja, om någon undrar någonting mer om SWOPen får ni höra av er och då lovar jag att berätta mer!

Ha det fint!
Nicolina

Inga kommentarer: