Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 26 oktober 2009

Höstlägret börjar snart!

Hej hopp!
Nu drar höstlägret igång rätt snart här i GBG! Närmare bestämt kl 18.00 idag. Men vi ledare ska träffas redan kl 14 och planera och gå igenom det sista inför lägret. Så nu är allt packat och jag hoppas att allt är med!
Jag vet inte exakt hur många som kommer men en del är det iaf och tre nya så det är bra!
Så nu gäller det bara att hålla tummarna för att allt funkar bra!
Vi ska träna judo, goalball, showdown, boxning, hopprep, simning och lite sånt där så det blir nog bra!
Men nästa gång hoppas jag på att alla ni som inte kommer den här gången vill hänga på! Så planera in påsklägret!

Nicolina

3 kommentarer:

vispen sa...

Hoppas ni får en bra vecka! Jag tycker till exempel verkligen inte om siming men det andra lät roligt, särskilt showdown:)

Vispen sa...

Jag läste förresten inlägget innan också, är du tränare i showdown eller? Vad roligt i så fall, spelar du själv också? Vem vann den där tävlingen och vem kom tvåa? Jag vill bli bra på showdown för det är verkligen roligt! Hoppas vi ses på Sverigeserien, jag ska dit! Kram

Anonym sa...

Vad var det för folk som kom då?
Hoppas allt har gått bra!
Vi är hemma nu, eller hemma, hemma hos Jocke =)
Får se om vi ses imorgon =)

Kramar!