Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 26 oktober 2009

Showdowntävling i Trollhättan

I lördags var det showdowntävling i Trollhättan och både Eric och Elis var med och tävlade.
Så Sandra och jag hängde med dem dit och det var en bra turnering med mycket spelare!
Killarna gjorde riktigt bra ifrån sig båda två! Och även om de var nervösa (ingen av dem har ju någon vidare tävlingsrutin) så spelade de hur fint som hälst! Eric kom på sjunde plats och Elis på fjärde så de ska absolut vara nöjda! Tobias var också med och tävlade och han kom trea så även han ska vara nöjd med sina matcher! Det var kul att vara med och coacha på den här tävlingen som var den första för mig som tränare! Men jag hoppas absolut att det kommer fler tillfällen! Och det ser faktiskt så ut med Sverigeserien och allt vad det nu heter!

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Ja, vi får väl se när vi kommer igång med det där i Linköping =)
Förhoppningsvis blir det snart =)

Kram!