Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

tisdag 10 november 2009

Nominerad till idrottsgalan och svartbältare

Hejsan alla!
Ja som ni kanske har hört från t.ex textteve eller nåt annat skoj så har det hänt någonting rätt så intressant =)
Jag har blivit nominerad till idrottsgalan i kategorin årets bästa handikappidrottare! Det känns verkligen helt galet sjukt! Jag menar jag! Jag känner mig inte som en sådär stor och häftig person som de som är på idrottsgalan! De är ju värsta stjärnorna men jag, jag är ju bara jag…
Blev hur chockad som hälst när pappa berättade det för mig nu i kväll då jag satt och pluggade efter träningen… Hjälp vad glad jag är! Ja naturligtvis är jag hur tacksam och glad som hälst för nomineringen!
Snälla, nu får ni ta och rösta på mig =)

Och så måste jag väll säga en till sak… Kom på att jag kanske inte skrivit det här på bloggen… Men för två veckor sedan graderades jag till svart bälte. Riktigt kul det också!
Grejen var att jag inte ville skriva något om det innan jag hade bältet i handen, ja ni vet allt kan ju hända och då jag väl hade det glömde jag helt av att skriva på bloggen om det =) Men nu vet ni!
Kan tala om att tårtan på träningen efter att jag fick mitt svarta var mycket god =) Nu blev ni allt lite avundsjuka va? =p

Ja detta var ett trevligt inlägg att skriva!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon för att plugga innan första lektionen. Ha det bra!

En glad Nicolina

6 kommentarer:

Johan sa...

Shit vad kul! "Du är bara du", du är jävligt grym ska du veta! Jag kommer rösta stenhårt på dig, det vet du! =)

Grattis till svarta bältet också! Hur svårt är det? Att det är ett av de svåraste bältena att ta fattar ju jag med, men vad gör man t.ex.?

SV: Nix, vi kommer ta er på Canon, var så säker! =)
Var det 8 lag som kommer dit?

Ja jo, jag vet hur upptagen du är, men man vet ju aldrig =)

Hoppas du har det bra!

Kramar!

Louise sa...

GRATTIIISSSSS!! vart röstar man???
pösssar :D

Johan sa...

SV: Okej, ja, lätt kan det ju så klart inte vara, men du klarade det och det är du säkert stolt för och jag med för den delen =)

Okej, är det 2 poler med 4 lag i varje eller? Vilka möter i så fall vilka i grundomgången? =)

Jodå, det är helt okej, fick sluta tidigt idag eftersom att vi tränade till öppet hus idag. Så strax efter 11 var jag hemma =)

Kramar!

Stina sa...

Men Nicolina varför säger du inget när vi träffast i korridoren. Hur kul som hellst. Hoppas du vinner.

MIRELLE sa...

GRATTIS NICOLINA!

vispen sa...

Grattis:) Du är ju hur duktig som helst! Vinner ju det mesta du är med i verkar det som:) Jag vill också vara bra på saker. Hoppas du har det bra! Kram