Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 20 november 2009

1 V till Canon cupp och jag är trött!

Hej hej!

Ja nu har det gått ett litet tag sedan jag skrev men det är inte så jättemycket som hänt här sedan dess.

Jag är i skolan på dagarna, pluggar och tränar på kvällarna och all övrig tid är jag jättetrött haha.
Ja det är verkligen segt med rätt mycket nu såhär på hösten… Mycket känns jobbigt ja sånt som väll egentligen inte är så hemskt men endå =)

Ja det är väll det =)
Just det ja, bara en vecka kvar till Canon cupp nu! Och jag säger det igen, komm och kolla när vi spelar! Det är i pjäshallen på Kviberg och matcherna är under både lördagen och söndagen.

Ja Johan, det är två poler och vi är i olika så vi får iaf inte köra mot varandra i början men kanske finalen, eller vad säger du? =)

Nu får jag gå ner och fixa middagen så man hinner få i sig något innan fysen i kväll. Mamma är borta på någon konferens eller nåt ditåt, det handlar iaf om idrott på något sätt så det är ju bra det =) Emelie är på stan(jätteovanligt va?) Inte!) och pappa håller på med listerna där nere i tages rum så det får la vara min sak att fixa middag idag.
Vi har bytt fönster där i Tages rum men det blev något problem med beställningen så vi fick öppningsbara fönster även fastän vi skulle ha icke öppningsbara så det är ju lite jobbigt… Men de hade redan börjat ta ut de gamla fönstren pappa och John så de satte in de nya endå… Men nu är det som sagt typ bara listerna kvar och det tycker jag är riktigt skönt! För det är ju så bökigt med alla verktyg och allt typ överallt! Man måste ta det så försiktigt hela tiden och det hatar jag att göra =)

Ha det fint!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Ja, då är det som vanligt hos dig då =P haha

Lite ovanligt med ett svar direkt sådär i inlägget, men tack för det! =)
Vilka möter vi då? *Så man kan kolla upp motståndet lite innan* haha ;)
Locka dit lite folk nu! =) Så får de se en fin fight mellan FSBU och LHIF i finalen =)
Har han fått ett rum nu, Tage? Eller har han haft det hela tiden?

Nu ska jag sova strax, vi har geografiprov imorgon om endogena och exogena krafter.. kul va..?

Ha det bra!

Kramar!