Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 8 november 2009

höstlovet = guld i Stockholm games och ett lyckat höstläger

Hejsan!
Ja förra veckan var det höstlov och det var skönt med lite avbrott från skolan!

Som jag skrev i förra inlägget eller vad det nu var så var det höstläger under lovet och det funkade bra!
Det var en blandning av olika aktiviteter vi provade på och vi hade görkul tillsammans!! Det var boxning, judo, simning, showdown, goalball och lite sånt så det var kul och jag hoppas och tror att deltagarna gillade lägret!

på fredagen alltså 2 dagar efter att lägret var slut åkte vi i FSBU och MIS till Stockholm och tävlade i Stockholm games. Vi ställde alltså upp med ett damlag härifrån Göteborg och det var Sofia, Lisa och jag från FSBU och Åsa och Malla från MIS. Vi tävlade alltså tillsammans och det funkade riktigt bra och vi hade jättekul!
Emelie P, Rolando och Emelie W var med som coacher och tja då kan det ju inte bli annat än bra =)

Alltså ett lyckat lov,
Just det, det glömde jag att säga, vi vann i Stockholm =)
Och det var 4 damlag så det var rätt bra =)

Ha det bra så länge!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Var det någon man kände på höstlägret? =)

Grattis till guldet får man väl säga! Så bra gick det ju inte för oss, men det var kul ändå! =)
Vi ska ge er på Canon! ;) Fast vi blir bara 4 då...

Ha det bra!

Kramar!