Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 1 september 2008

Dag 3

En nu dag med nya möjligheter









I dag var det träning i gymmet (som är riktigt maffigt det finns det absolut senaste av allt, sedan var det judo träning. Men vi var också nere i stan dvs utanför byn och fick massage dvs axlar, rygg och fötter, en 1 timmas massage kostade 64 pengar som är samma som kr!




Men på vägen till massagen hände det som inte fick hända. Vi delade upp oss i två taxibilar, och den taxin som vi var i (naturligtvis) körde först och han släpte av oss på fel ställe! När vi hade väntat en stund så ringde vår telefon och de andra undrade var vi var.... De lyckades få tag i en kines som via deras telefon till vår telefon förklarade för två kineser som vi stoppade, hur de skulle följa oss på rätt väg. Puh det är också dessa vardagshjältar som finns med på ett av dagens kort. Sedan finns det ett kort på en Peking Anka (som jag inte hade en aning om var anka i oblat rulle...)




Tack och hej för idag





Inga kommentarer: