Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 10 september 2008

Dag 8




Idag känns livet bättre. Och det finns naturligtvis flera orsaker till det bl.a. sömn och att jag har pratat med andra i truppen som också har missat medaljer. Vi fick också besök av Kronprinsessan Viktoria idag! Och det var jättekul, hon satt och åt bilar med mig och Nathalie i ca ½ timme! Sedan fick jag ett diplom från Internationella Parlympiska Kommittén på kvällen i samband med vår kvällsaktivitet då vi hurrar för dagens medaljörer. I diplomet så står det på Eng o Kinesiska att jag kom på 5:e plats. Vi har ju 2 st 3:e platser i judo så därför blir nästa placering 5:e. Idag läste också Martin upp alla era kommentarer, va glad jag blev det känns som ni är här! Fick också några bilder från matchen mot mexikanskan som jag lägger ut.
Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TVÅ vackra prinsessor på samma bild! Bra kämpat Nicolina, du är bäst.
Allie hälsar att hon oxå heter Viktoria...
Kram från fam Gyllén

Anonym sa...

Så du har träffat Victoria också =)

Lite coolt att hon käkade godis med er =)

I London Nicolina, då tar du medalj! =)

puss