Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 6 september 2008

Dag 6


Idag är det invigning och sista judoträningsdagen efterom jag ska tävla i övermorgon dvs den 9:e.

Dagens första kort (men absolut inte det sista) är med Elvira och Nicolina i deras blåa tävlingsdräkter. På tävlingsdräkternas framsida är det den svenska Paralympia loggan, på vänster arm finns tillverkarens namn/märke (får inte finnas på något annat ställe på jackan) och på Nicolinas ärm finns också en röd cirkel som innebär att hon är B1:a dvs inte ser någontingblind.

2 kommentarer:

Anonym sa...

At last !!!!
I love every days report, can´t find very much coverage here, but saw a bit of the openeing cermony on BBC/CNN.
I am looking forward to 8pm. this evening when we will have a report.
Thinking about each of you with warmth & love--- for Nicolina the added words are patience, strength & power
COOL RUNNINGS
Sanjoa

Anonym sa...

Bra beskrivning av dräkterna där =)

Måste bara säga det igen, det måste ha varit hur coolt som helst! =)

Puss och kram