Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 5 september 2008

Dag 6






Idag var det träning (som vanligt....). Men det var träning tillsammans med Holland. Det är alltid bra med en annan tränare också, dessutom en kvinnlig sådan! Säkerheten här är betryggande! När vi har varit på träning och ska in i byn igen så röntgar de vårt bagage och vi får gå genom säkerhetsbågar. Idag var också Kicki och Emelie här i byn, de passade på att äta i vår matsal (350 kr för bägge). De åt och åt och åt. Emelie avslutade det hela med två glassar! Efter det var hon tvungen att prova gymet.

Tar också med ett kort på ett kinesiskt lejon, i allén som går i byn finns det flera olika lejon och under varje lejon står det något om varje Paralympics som har varit inkl det som nu pågår.


För en liten stund sedan blev lottningen klar!
Första matchen den 9:e är mot en mexikanska som råkade vinna VM förra året, vinnaren av den matchen kommer att möta en ryska som är ok och sedan, äh vi tar en match i sänder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gymma direkt efter att ha ätit sådär mycket???

Coolt med lejonen sådär och alltså, jag vill också vara där!! Jag ska med till antingen 2012 eller 2016! *Bra att man har mål i alla fall*