Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 7 september 2008

Dag 7

Idag har det varit softat läge, och bara lite vandring runt på campen i ca 2½ h.
Konstaterar också att allt är väldigt precis och ordentligt här på campen. Var nämligen i en säkerhetskontroll i närheten av fågelboet idag för att hämta ett kamerastativ som Kicki och Emelie var tvungen att lämna i från sig i går när de skulle på invigningen. Efter mycket om och men samt hjälp av två mycket hjälpsamma vollentärer så hamnade vi till slut i den säkerhetskontrollen som hade tagit hand om stativet. När jag skulle kvittera att jag tog emot stativet skulle så väl datum som klockslag anges och mitt namn och mitt ackrediteringsnummer och mitt telefonnummer. Det är också roligt att Finland tog ett brons och att vår kamrat använde sig av en vändningsteknik som vi körde i somras i Hellsingfors:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pernheims
Hoppas allt är OK
Håller tummarna imorgon

Anonym sa...

Inte dålig säkerhet det där =)

Men så måste det väl vara..