Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 30 augusti 2009

Helgen

Hej hopp!
Ja den här helgen har jag tagit det lugnt! Igår mådde jag lite dåligt så det blev mest att vila och försöka bli frisk. Det mest ansträngande jag gjorde under dagen var att hjälpa pappa och mamma i trädgården med att bära grus men annars lyssnade jag mest på bok. Jag är klar med ”den flygande döden” nu och håller på med ”den demokratiska terroristen” som är en bok jag verkligen kan rekommendera!

Men idag mådde jag bättre så det blev ett pass på gymmet där jag körde både kondition och styrka och efter det simmade jag lite som nervarvning. Det var ett skönt pass och efter det har jag bara slappat =)

Imorgon är det skola igen men jag har bara en lektion så det är skönt =) Det är idrott så tja extra kul alltså =) Och innan idrotten hade jag tänkt köra ett pass på gymmet så det blir om jag har tur 3 pass eftersom det är judo på kvällen och som sagt idrottslektion men risken är ju att idrotten inte blir särskiljt ansträngande eftersom jag hört rykten om att vi ska träna inför klasskampen som jag tror är nästa vecka…

Nu kom farmor så jag får gå ner och hälsa.
Ha det bra!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Den demokratiske terroristen är riktigt bra! =)

Kram