Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 21 augusti 2009

Putsat plast, vart på ledarmöte och träffat kompisar!

Hejsan alla människor!
Ja nu är sommarlovet tyvärr snart slut men det ska faktiskt bli lite kul att börja skolan igen! Speciellt eftersom det ska bli så mycket nytt! Tack Louise, jag tar ditt förslag om att räkna matte på alvar =)

De här sista veckorna har jag som sagt tagit det rätt så lugnt, jag har träffat lite kompisar t.ex Stina från klassen och Elvira(judotjej) så det har allt varit kul!

I torsdags var vi iväg och putsade protesen jag och mamma. Sedan åkte vi direkt till Kviberg där jag skulle på ledarmöte med ledarna i FSBU. Vi planerade hösten och det blir både veckoträningar i showdown och goalball plus höstläger och kanon cupp(en internationell goalballturnering för ungdomar). Sedan så kommer det absolut att dyka upp fler aktiviteter men det var så långt vi han planera denna gången.

Vad har hänt mer i veckan då? Jo judon har ju dratt igång igen alltså de vanliga veckoträningarna så det är skönt! 2 Judopass har jag alltså fått denna vecka och det var två bra pass!

Vi har varit mycket folk på träningarna, typ 15 pers eller nåt sånt så det har verkligen varit bra! Jag har dock nästan bara kört med Emelie eftersom vi ju är i samma viktklass och sådär men det är iaf kul med mycket folk på träningarna. Men det är ju inte bara Eme jag kört med utan också en hel del med Jimmy, Robert och Karl-Johan.

Alla verkar ha hört hur det gått för mig i sommar och jättemånga har gratulerat mig, det känns verkligen riktigt kul och i onsdags bråkade nästan Jimmy och Robert om att få köra med mig hehe =)

Nicolina

2 kommentarer:

Johan sa...

Höstlägret kan jag redan nu säga att jag inte kan komma på, för då är Jocke och jag i Tallinn...

Canon föresten, hur gammal får man vara där? Tänker så jag, Albin och Oskar får vara med...

Louiise sa...

Nico - träningsnarkotjej! haha :D