Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 10 december 2009

Canon cup!

Ja hejsan!
För tja vad blir det 2 veckor sedan hade vi ju Canon cup här i GBG!
Det blev en superbra tävling med 7 duktiga ungdomslag som kom från Sverige, Finland, Danmark och Polen. Det var verkligen kul och bra och jämna matcher, ja förutom då Polen spelade då för de var sjukt duktiga men iaf!

I vårt FSBU lag var det David, Tobias, Lisa, Sofia och jag. Våra coacher var Emelie P och Rolando(som vanligt) och vi hade såklart skitkul!
Men förutom att vi hade kul så gick det riktigt bra för oss.
Vi tog silver och jag har nog aldrig varit så glad efter att jag förlorat någon match som jag var efter finalen som vi spelade mot Polen.
Ja vi spelade ju så sjukt bra i den matchen och vi förlorade inte på nock vilket alla de andra lagen gjort i matcherna mot Polen. Så hjälp vad vi var nöjda!

Men förutom spelet så löpte allt annat på riktigt fint! Både maten, boendet och ja allt funkade! Så jag får nog säga det att vi som arrangerade Canon kände att vi kunde vara nöjda med arrangemanget!

Så nästa år, då hoppas jag på en lika bra turnering, och blir det så ja, då kan vi vara nöjda!

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Ja, ni var grymt bra i den matchen! Riktigt riktigt bra gjort!
Annars var det riktigt kul tyckte jag, även om vi inte gick vidare. Hade vi bara tagit en poäng mot danskarna, hållit 5-5, hade vi gått vidare. Det känns lite störande, men annars var det kul!
Du kan läsa mitt inlägg om det http://schumacher4ever.blogg.se/2009/november/canon-cup-2009.html, där =)
Synd bara att vi inte kan vara med nästa år... =/

Kramar!