Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 25 december 2009

God jul hela världen!

Hejsan alla människor!
God jul på er!
Ja kanske är det lite sent att säga nu men bättre sent än aldrig =)
Jag hoppas att ni alla har haft en fin jul, det har iaf jag haft!
I går morse var jag med Farmor i kyrkan och lyssnade på en fin julkonsert, sen har jag varit med släkten, ätit god julmat(jag älskar julmat), fått och gett paket, myst och ätit godis. Ja kort sagt har det varit en fin jul!

Jag måste säga tack till dig Seema!
Det var ett väldigt fint julkort jag fick av dig och jag blev väldigt glad för det! Tyvärr vet jag inte hur jag ska kunna tacka dig på ett vettigt sätt för jag har verken någon mejladress, vanlig adress eller någonting till dig! Så jag tänker att jag tackar dig här på bloggen och så hoppas jag att du ser detta någon gång =)

Ha nu en fortsatt trevlig jul, imorgon ska vi hem till farmor och det blir garanterat trevligt!

Nicolina

2 kommentarer:

Stina sa...

GOD JUL Nicolina!

Johan sa...

Som en jul ska vara! :)
Du verkar ha haft det bra och hoppas du har det bra nu med och lycka till på Pepparkakan, när den nu var, 28:e har jag för mig du sa! :)

Kramar!