Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 13 december 2009

Julfester

Hej!
Snart är det jul och jag har redan varit på 2 julfester. Igår var det på judon och där körde bland annat jag och Robert lite uppvisning men det gjorde även en del andra. Sedan så var det ju lotter och sånt där =)

Idag var det dags för FSBU julfest och det var hur kul som hälst!
Vi åt som vanligt julbord, dansade runt granen, fick paket från tomten och sånt där. Så det var en lyckad julfest. Sedan så är det ju jättekul att träffa alla människor som man inte träffat på länge! Så ja, det var kul!

I julklapp fick jag ett typ överfallslarm, det är en lampa men också någon sån här ljudgrej som tjuter om man trycker på nåt… Det var jag och Elis som fick såna och de som ser mer fick någon sprej som stinker skit, svider och om man får den i ögonen ser man inte… Typ nåt sånt… Naturligtvis var Max tvungen att testa den där sprejen och resultatet blev en fruktansvärt äckligt stinkande David! =)

Barnen fick andra grejer, typ leksakstrummor som kommer att göra föräldrarna galna =) och andra kul grejer!

Annars har det väll inte hänt så jättemycket här på senaste tiden =) jag har tränat och gått i skolan =) Och igår var vi (ett gäng tjejer från skolan) som var hemma hos Emma i min klass. Det var hur kul som hälst! Verkligen! Jag har absolut haft tur med klassen! Alla är så sjysta!

Nej nu ska jag kolla om någon är ute på Skype…
Ha det fint!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Ja, du verkar onekligen ha haft tur med klassen... :)

Var det typ någon form av pepparspray de fick då eller?
Överfallslarm är alltid bra att ha... =)
Jag har inte varit på en ända julfest och det blir nog ingen heller, men på söndag ska vi hugga gran! :)
Ska nog slå in lite paket här snart också och de senaste dagarna har jag lyssnat på julmusik hela dagarna när jag har pluggat, men nu är, som du kan läsa på bloggen, allt plugg över! Satan vad skönt det känns! =)

Hoppas du har det bra!

Kramar!