Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 5 april 2010

Dag 1 i Turkiet

Har just ätit lunch och innan det var vi och tränade. Där på träningen träffade vi Finnarna som bor på ett annat hotell och vi körde en hel del Jani och jag. Det kändes bra både då jag körde mot honom och mot Martin. Nu gäller det bara att ladda och förhoppningsvis får vi lottningen i kväll. Jag hörde just att vi är 15 pers i min viktklass! Det är galet mycket folk! I -73 är de 24 och det är ännu galnare!
Jag tror vi är 32 nationer och det är hur mycket folk som helst! Det har aldrig tidigare varit så mycket människor på någon synskadejudotävling och det är ju jättekul! Judon är tydligen den idrotten som växer mest i världen alltså för synskadade och det är ju görbra! =)
Nu ska jag nog vila lite innan vi tar en promenad. Det är hur varmt som helst, absolut över 20 grader, solen skiner och havet är varmare än en varm sommardag hemma i Sverige )Jag har var nere och kände på vattnet i morse, havet är ung 200 meter från vårt hotell).

Ha det fint!
Nicolina

Inga kommentarer: