Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 11 april 2010

Påsklov

Hejsan!
Nu börjar det härliga påsklovet ta slut, imorgon är det dags för skolan igen och det känns faktiskt helt ok. Det har varit ett härligt lov med påskläger (det var under det Paulina skrev sitt inlägg då vi hade lite datorträning) förutom att hålla på med datorerna körde vi en hel del olika idrotter och det kändes som ett lyckat läger med många härliga deltagare och ledare!
Förutom lägret så har jag varit med kompisar, läst böcker, tränat och tagit det lugnt. Nu i kväll var vi hemma hos farmor och åt middag och det var mycket trevligt och gott.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på fram tills att det är dags att sova men det känns som att packa upp träningsväskan är ganska så högprioriterat just nu. Ha det fint!

Nicolina

Inga kommentarer: