Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 5 april 2010

Strul med bloggen och nu är det påsklov och påskläger med FSBU

Hejsan!
Jag har haft lite strul med bloggen och det är pga detta som alla mina inlägg från Turkiet kom in först idag. Men ni får gärna läsa de i efterhand =)
Det är nu lov från skolan och det är jätteskönt efter en vecka fullproppad med prov! Det var några prov inplanerade och några som jag fick ta igen eftersom jag var borta en hel vecka så det var fullt upp några dagar. Men nu är det som sagt lov och påsklägret börjar snart. Ska åka iväg till Kviberg när som helst.
Hoppas nu att det blir ett bra läger!

Ha det bra!
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Ja, hoppas det har varit roligt nu! :)

Här hemma händer det faktiskt en del trots allt. Hockeydramatik på hög nivå, lite, för lite, plugg egentligen, fest på torsdag osv.

Hoppas ni har det bra!

Kram