Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 18 april 2010

Hemma från idrottshelgen i Eskilstuna.

Hejsan alla!
Nu är jag hemma igen efter en härlig idrottshelg i Eskilstuna!
Det var härliga deltagare var av flera som jag inte tidigare viste om kör judo, de andra ledarna var trevliga och Maja kom dit  Alltså hur härligt som helst!

Jag var ju där för att lära ut judo men fick även hoppa in i goalballen där de behövde hjälp med coachning och det gick hur bra som helst!

Det är underbart att träffa alla de här glada barnen, det är verkligen kul att vara tillsammans med de och speciellt då man får idrotta tillsammans!

Tack alla som gjorde den här helgen till en sån toppenhelg!

Nicolina

4 kommentarer:

Maja sa...

Det var jätte roligt! Tur att du övertalade mig att komma!

Anonym sa...

Det var underbart träffa båda maja och nicolina! Kramar Aron

Johan sa...

Ja, det verkar ha varit kul, enligt Albin också! :)

Kram

Maya sa...

Det var riktikgt roligt att träffa dig och alla andra på idrottshelgen.