Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 24 april 2010

Silver på national cup

Bildbeskrivning. 1.Emelie o jag går mot kameran med medaljer runt halsen.2 I en ring står Robert Martina Martin o jag och kollar på medaljerna, taktil faktiskt och svenska flaggan på.3På prispallen JK National guld, silver och brons till Frölunda JK.4 Gruppbild Martin,jag,Malin,Martina,Robert,Emelie,Rebecka vi som var kvar längst från Frölunda.5 Vi sitter på läktarstolarna och väntar pratar väntar på vår tur att gå upp.





Hejsan!
Idag lördag var jag iväg och tävlade judo i Halmstad på en tävling som heter national cup.
Vi var 12 tävlande från Frölunda och jag tycker att alla gjorde väldigt bra ifrån sig!

Själv blev jag mycket nöjd över min insats, vann 3 av 4 matcher och tog silver. Det här är det bästa resultatet jag gjort på en seendetävling här hemma i Sverige så det var roligt.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, är helt slut efter att ha varit i en skrikig hall hela dagen = )och naturligtvis också efter att ha tävlat =)

Nicolina

1 kommentar:

Maja sa...

Grattis till "uppmuntrings" priset :P