Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 5 april 2010

Vi har det bra i Turkiet

Även om tävlingen inte gick bra så har vi det trevligt här! Mycket härliga människor att vara med och judo i fokus, kan det bli bättre?
Den bästa synskadade judokasen i världen på samma ställe ja vi har skitkul!
Som vanligt är jag främst med amerikanarna, tyskarna och finnarna men även lite med vissa fransmän samt en del andra.
Alla är så trevliga, roliga och ja görhärligt! Det är synd att man inte ses oftare för det känns ju så rätt när man är tillsammans!
Nu ska vi iväg och kolla på tävlingarna. Idag är det -100, +100 (det är killarna) och -70 och +70 (det är tjejerna). Så idag är det dags för Myles, Greg, Ryan, Oliver, Sebastian, Kate, Chris, och massa mer som jag inte kommer på just nu.
Det är verkligen en stor tävling det här, det har absolut slott rekord på antal tävlande samt deltagande länder så det är riktigt kul!

Nicolina

Inga kommentarer: