Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 6 februari 2010

Brons i Litauen







Ja idag var det tävling i en extremt iskall hall!
Det var inte mer än 5 + i hallen och man var inte direkt taggad! Allt gick ut på att försöka vara så varm som möjligt så man inte skulle skada sig…

Men jag fick iaf bra matcher och den jag är mest nöjd med är nog den mot Jordan även fast jag förlorade den här gången. Men nu är det bara att åka hem och träna lite till så får jag hoppas att det går bättre på VM.

Nu ska jag gå och vara social med amerikanarna och tyskarna!
Ha det fint!
Nicolina

2 kommentarer:

Johan sa...

Grattis! :)

5 grader.. men Litauen är ju trots att Litauen :P haha

När är VM? :)

Hoppas du har det bra! :)

Kramar!

Maja sa...

Grattis :)

Låter hemskt, jag kan ju säga att det problemet uppstår aldrig i en simhall. Där har vi närmare 35 grader!

Hälsa Nico!
KRAm