Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 3 februari 2010

Träningslägret har börjat.











(Det här skrev jag i måndags)

Nu har vi haft 3 träningar här på träningslägret i tyskland.
Det är bra och hårda pass, På förmiddagen är det teknik och på eftermiddagen randori d.v.s. fight.
Alla pass är på 2 h och man är helt död efter åt men så kul!
Mina ben är fyllda med blåmärken och bulor och skit så det kommer att göra svinont imorgon men iaf =)
Nu sitter vi och pratar med några amerikanare men snart ska jag gå och lägga mig för jag är sjukt trött och jag måste liksom vara pigg imorgon på första passet =)

Ha det fint.
God natt.
Nicolina

Inga kommentarer: