Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 3 februari 2010

Onsdag kväll och träningslägret är slut.





























Nu är det sista kvällen här i Tyskland.
Det har varit ett mycket bra träningsläger där vi lärt oss många nya tekniker men också fått köra mycket randori både stående och på mattan.
Det har varit mycket folk här och jag har kört med de flesta dock inte de i -90, -100 och + 100 =)

Maten har varit bra och det verkar som att jag fixar vikten nu på fredag då det är invägning i Litauen.

Ja imorgon åker vi vidare Martin och jag och de andra åkern hem till Sverige.
Det ska bli roligt i Litauen och jag hoppas på bra matcher men det blir det säkert eftersom både Jordan och jag är i -63. Dessutom är det väldigt roligt att få träffa alla lite till!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för tja man blir trött av att vara på träningsläger =)
God natt!
Nicolina

Inga kommentarer: