Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 3 februari 2010

Guld i german Open
















Hejsan alla människor!

I lördags var det tävling alltså german Open och det var riktigt kul!
Det var en stor tävling och den har verkligen växt sedan första gången jag var med!
Vi var ett helt gäng i -63 och duktigt folk dessutom men jag lyckades faktiskt vinna! Riktigt kul!
Jag är nöjd med matcherna och det var riktigt kul! Den matchen jag är allra mest nöjd med är mot en tjej från USA, den var riktigt kul och jämn!

För de andra svenskarna gick det också bra! Erica tog också guld i + 78 och Kristofer och Reine gjorde båda mycket bra ifrån sig även om det inte riktigt räckte till medalj.

Tävlingsdagen var rolig och det var underbart att träffa alla människor igen!

Nicolina

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Nico! o lycka till i helgen! kram fia

Johan sa...

Grattis! :)
Erica.. var det hon som var med i Stockholm på lägret där, eller var det någon annan? :P Hon kanske inte ens hette det, jag minns inte.. :)

Hoppas du har det bra i Litauen nu i alla fall! :)

Kramar!