Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 10 februari 2010

Hemma igen

Hejsan!
Nu har jag varit hemma ett tag men är fortfarande hur trött som hälst!
Skolan har väll inte varit jättekul att komma tillbaks till pga att det är så mycket svåra grejer just nu!
I måndags var det handboll på idrotten och tja det är väll inte det bästa om man är blind… Man kan ju tycka att de kunde ha gjort det förra veckan då jag inte var där men icke…

I samhällen är det nationalekonomi just nu och det funkar inte alls! Det är så mycket grafer och skit och min lärare håller väldigt mycket på med ”här, där, den gröna linjen” och sånt där…
Det känns så segt och nästan alla i klassen tycker att det är svårt men det blir ju lite extra bökigt om man inte kan se vad han snackar om…
Så nu blir det mycket plugghjälp från pappa de kommande veckorna…

Nu ska jag gå och lägga mig och vila så jag är pigg på träningen
Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Var det inte samhällsläraren som var jättebra förra året? Är det samma nu eller är det en ny?

Hoppas du har det bra och håll tummarna för oss i helgen nu! :)

Kramar!