Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 15 februari 2010

sportlov

Hej!
Nu är det lov och det är riktigt härligt även om jag ju inte varit hemma särskilt länge Mamma och Emelie är just nu i Österike och åker skidor men jag och pappa är hemma i år.
Det är lite trist att inte få åka skidor det här året men det är bara att acceptera. Anledningen till att jag inte får åka skidor i år är pga judon, alltså VM är ju snart och jag får inte riskera att skada mig innan dess, särskiljt inte om jag skadar mig i någonting som inte är judorelaterat… Dessutom måste jag träna samt ta igen det jag missat när vi var iväg förra gången.

Så den här veckan kommer att bestå av träning, plugg och vila =) Kanske inte låter extremt kul men det är helt ok.

Nu ska jag plugga lite engelska, sedan ska jag laga mat så jag hinner få i mig det innan dagens andra pass.

Ha det fint!
Nicolina

2 kommentarer:

Johan sa...

Din mor och Eme var i Österrike samtidigt som jag då :)

Hoppas du har det bra! Här är man ju sjuk på lovet, typiskt nog. Det börjar bli bättre nu, men bra är det inte än så länge...

Kramar!

Hanna sa...

Hej Nicolina!
Hanna här från Usa, alaska:)
roligt att du är så grymt duktig när det gäller judon!:D
tänkte fråga dig om du eventuellt har en mailadress, eller om du kanske ville maila mig: hannajohan_sson@hotmail.com
ville prata med dig via mail istället för här på din blogg:)
Det vore snällt!
Ha det så bra! Kramar