Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 7 februari 2010

Hemresedag från Litauen.

Hejsan
Nu åker vi snart hem från Litauen.
Packar nu det sista och sen ska vi checka ut.
Tyskarna och amerikanarna åker kl 12 men vi åker inte förrän 15.30.
Så vi går nog ut på stan en sväng.

Igår var en mycket trevlig kväll då jag var tillsammans med tyskarna + hälften av amerikanarna. Det var väldigt kul och mycket prat om allt möjligt!
Myles och Sebastian är helt sjuka och jag hamnade av någon anledning mellan de i typ 3 h! =p De kallas numera för ”the American devil and the german devil” =)
Men alla är iaf hur härliga som helst!

VM är 25-29 mars om jag uppfattat det rätt så det dröjer inte jättelång tid tills jag får träffa alla igen! Det ska bli kul! Längtar redan efter dem!

Haha oj ja du Maja det verkar inte som att vi har samma problem under tävlingarna då =)
Men det här var extremt, det var det!
Nicolina

2 kommentarer:

Stina i din klass sa...

Grattis till guldet Nicolina!

Johan sa...

Då är VM samtidigt som jag är i Idre.. =)

Kram =)