Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 14 januari 2009

onsdag morgon

Hej!
Nu är det onsdag morgon och jag ska snart gå till skolan.
Men jag gick upp lite onödigt tidigt idag eller egentligen var det väll inte onödigt tidigt eftersom jag gick upp för att hinna ringa skoltaxi... Vanligtvis tar jag ju buss till skolan men idag skulle jag börja lite senare och då blir det lite jobbigare med bussar och byten och sådant...
Jag orkar ju inte hålla på att byta buss på morgonen och om det finns ett alternativ så tar jag det! Men färdtjänsten är ju som de är och därför gick det inte att få så många bra bilar... Så nu får jag åka 09.15 och jag bara hoppas att jag hinner till 09.30... Det kan gå, bara det inte blir samåkning!

Vad hände igår då? Jo jag var ledig från skolan och det var hur härligt som hälst! Men jag satt och pluggade nästan hela dagen så det blev ju skola ändå... Sedan på kvällen var det först ledarmöte med FSBU och sedan goalballträning och det var riktigt roligt!

Det enda som var lite segt var att vi i början av träningen var tvungna att tejpa om hela planen eftersom de hade lackat om golvet i hallen...

Nu ska jag gå och göra mig klar för att åka.

Nicolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har ju i alla fall trägolv.. vi har ju bara plastgolv och gamla mål hehe =)

Anonym sa...

SV: Hehe, du tror det? =) men jag brukar kunna sova i alla fall även om jag sover på dagen hehe =) men nu somnade jag ju och vaknade direkt och då kan man inte somna om, det måste du hålla med om hehe =)

Pussar och kramar