Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 9 april 2009

Detta skrev jag innan lägret

Tja =)
Nu är det snart dags för påskläger här i GBG och jag ska vara ledare.
Lägret drar egentligen igång imorgon(måndag) men det är några som kommer redan idag eftersom de reser en bit för att komma hit och de skulle inte hinna komma fram tills lägret börjar om de skulle ha åkt imorgon.
Så jag och Rolando kommer att sova med de på Sakura i natt.

Men först ska jag på studiebesök hos Jehovas vittnen eftersom vi gör ett religionsarbete om dem. Så vi kommer att gå på en av deras gudstjänster idag Stina, Angelika och jag. Efter den åker jag direkt till sakura där vi kommer laga mat och ha allmänt trevligt i kväll…

Så nu är allt färdigpackat och jag tycker att det ska bli sååå roligt med läger! Vi kommer att köra judo, goalball, showdown och lite annat kul och det är 17 deltagare på lägret + oss ledare som är någon blandning mellan ledare och deltagare, menar vi är ju i deltagarnas åldrar och sådär och man är ju med på aktiviteterna sj också så tja… Men det ska bli såååå kul!

Ha det bra!
Jag ska berätta om hur lägret blev när jag kommer hem igen =)

Nicolina

2 kommentarer:

Stina sa...

Jag tycker att det var väldigt intressant att hälsa på hos Jehovas vittnen. Hur tycker du att det var?

Johan sa...

Jag tycker det är kul med er som är ledare men som ändå t.o.m. är yngre än mig! Det är mycket bättre än om man har äldre ledare =)

Kramar!