Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 9 april 2009

Lägret var toppen men nu är man sjukt trött! =)

Hejsan!

Nu är lägret slut här men det var verkligen hur kul som hälst! Även om jag nu är så trött att det känns som om jag kan sova i 3 dygn eller nått hehe.

Vi har kört mycket judo, tränat goalball, boxning och massa annat kul! Vi var som mest 28 pers med alla ledare inräknat. Detta var då de yngre var med och då de åkt hem var vi runt 22 tror jag.

Lägret var ju upplagt så att alla började på måndagen och de yngre(under 12 år) åkte hem på tisdagen medan de äldre (12 till 20 år) stannade kvar till onsdagen då vi körde till kl 3.

Men vi var ju några som kom redan i söndags så tja nu har man vart på läger i 3 dygn! Så kanske inte konstigt att man är trött =)

Vi hade verkligen svinkul! Och det var så kul att träffa alla!
Kristofer, Tobias, och de som man inte träffar så ofta eftersom de bor en bit bort var såklart extra roligt att träffa!

Något som var lite kul var att det kom en ny kille till lägret, Kevin 7 år som är gravt synskadad/blind. Han var jättehärlig och jag har tydligen blivit hanns idol =) Coolt va? =)

Nu ska jag gå och sova! Hade egentligen planerat med att träffa en kompis imorgon men är lite för trött hehe. Så vi får ta det någon annan dag.

Men något som jag ska göra imorgon är att:
1 gå till läkaren och få nya licenser till mina dopingklassade mediciner.
2 Lära mig hitta till spårvagnen från skolan med Britt-Marie från sc.

Men nu ska jag sova!
Nicolina

2 kommentarer:

Stina sa...

Låter som om ni har haft det riktigt kul. Ha ett forsatt bra lov och vila upp dig så ses vi på tisdag. Kram

Johan sa...

Jodu, sova behövdes! Jag sov lite på bussen hem igår, men sedan gick jag inte och lade mig förrän 2:10. Jag sov till 12:10, så sova behövdes =)

Kramar!!!