Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 29 april 2009

Tyskland nästa!

Hejsan alla människor!
Jag har haft en allergisk vecka med skola och träningar…
I Skolan har det varit ganska lugnt men ändå mycket att göra. Fixade inte judon i måndags pga allergin men igår körde jag och ska även träna i kväll. Imorgon är det showdown på kvällen efter skolan. I skolan ska jag göra sista delen av det franska nationella provet… Skrev ju läsförståelsen i måndags så nu är det bara hörförståelsen kvar…

Sedan kommer Kristofer och Kristian på kvällen! Det ska bli görkul!
Och på fredag bär det av till Tyskland där vi ska tävla German Open (judotävling för synskadade). Då blir vi tre aktiva + 3 coacher eller om det är en huvud coach och två assisterande, jag vet inte… Men det är iaf Fia, Stofer och jag som tävlar och Martin, Kristian och Emelie W som coacher.

Det ska bli såååå kul!!!!
Ha det bäst! Nu ska jag gå ner och laga mat, är ju min dag idag…

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Lycka till där in Deutschland! =)

Kramar!