Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 15 februari 2009

Det här skrev jag innan vi åkte men han inte publicera

Hej!
Idag är det torsdag och jag ska snart iväg till tåget, ska till Köja med FSBU… Hotellet heter Köja och vi har haft ganska så mycket diskussioner om hur man ska uttala det hehe men det går ju bra nu när man skriver det =) för då kan alla läsa det som de själva vill =)

Idag har det inte hänt så jättemycket, var i skolan från 8.30 till 12.10 och han med 3 lektioner… Matte, sammhäll och franska… Skulle ha haft en franskalektion till men det blev inte så och det var ganska skönt faktiskt för då kunde jag komma hem i god tid och ta det lite lugnt och packa klart…

Vi fikade förut och då åt jag en glass som smakade kaffe, och den var faktiskt helt ok! Jag gillar ju inte kaffe egentligen men den var faktiskt bra!

Nu ska vi iväg till tåget och jag hoppas att jag har med allt nu!

Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, nu så Nicolina, nu ska du börja dricka kaffe också =) hehe

Jag uttalar det där med samma ljud som i "körsbär" på första stavelsen =)

Pussar och kramar!