Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

onsdag 18 februari 2009

Så blev man sjuk…

Hej!
Igår alltså i tisdags hände inte så mycket… Jag gick till skolan och var på specialidrotten där vi skulle ha pratat om alkohol, droger, tobak och snus i idrotten. Man skulle ha tagit reda på ens klubbs åsikter i de här frågorna men det hade inte alla gjort(jag hade gjort det) och eftersom vi bara är runt 10 elever i klassen så blir det ju väldigt tydligt om alla inte gjort det och det blir totalt omöjligt att ha en diskussion då…

På specialidrotten kände jag att jag inte mådde bra, ont i huvudet, halsen, öronen och allmänt trött och hängig var jag och är fortfarande…

Det hade väll egentligen börjat innan jag gick till skolan för jag kände mig lite hängig och hade ont i öronen så jag sa till Eme att jag förmodligen inte skulle kunna träna på kvällen men att jag fick se… Men jag hade rätt, det blev ingen träning på något sätt… Fick gå hem nästan direkt efter specialidrotten… Det är verkligen tråkigt att vara sjuk! Förutom det att det ju är jobbigt att inte må bra så är det ju extremt tråkigt att inte kunna göra så mycket…

Jag är hemma idag också och har lyssnat på bok, sovit och tagit det lugnt… Jag har också pluggat lite samhäll och nu ska jag nog plugga lite till… Det är om politiska system i tredje världen och det är rätt så intressant, fast Pakistans politiska historia är kort sagt rörig =)

Ha det bra!
Nicolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, stackare, hoppas du blir bättre snart!

Jag tänker på dig!

Pussar och kramar!

Anonym sa...

SV: Ja, vi gick på stan utan att ha duschat hehe, men det gjorde inget, det var bara kul =) Hon på kaféet kom t.o.m. ihåg oss dagen efter när vi gick dit igen =)

Haha ja, det var nog inte allt för kul att gå vilse i Malmö =)

Pussar och kramar!