Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 21 februari 2009

Trött, bio och var är mina Sverigepikétröjor!

Hejsan!!!
Alltså jag är såå sjukt trött!!!
Igår på dagen hände inte så mycket, var hemma från skolan och bara vilade!
Men på kvällen hände lite mer iaf! Jag var på bio, det var Valander syntolkad och tja till såna här syntolkade filmer anmäler man ju sig lite i förväg och då trodde jag ju att jag skulle vara frisk när filmen skulle vara... Men det var jag ju inte… Men alltså har man anmält sig och allt så är det ju lika bra att gå och jag mådde i alla fall ganska så mycket bättre än dagarna innan…
Men det gick bra och filmen var jättebra! fast lite äcklig ibland hehe. Viste inte vart jag skulle ta vägen där ett tag hehe. Är man hemma så kan man ju alltid gå iväg om det skulle bli allt för äckligt =) men är man på bio blir det ju lite svårt =)

Det var jag och Emelie W som gick på filmen, eller det var ju en hel del fler men
de anndra från SRF är ju betydligt äldre hehe. Och så var det ju fler människor på själva bion typ sånna man inte känner men ändå hehe jag tror ni fattar vad jag menar =)

Filmen slutade ganska sent typ 23.00 eller nåt sånt… Och efter den skulle mamma hämta oss men hon var och hämtade Eme först(hon hade gåt på bio hon med, men på bergakungen och på en annan film) men iaf, när vi gick och väntade på att mamma skulle komma så var det rätt så roligt för det var en del folk inne i stan =) en del kul folk =) eller egentligen var de väll inte så många men de lät desto mer hehe. Och de var ganska så glada dessutom hehe. Vi funderade lite på att gå fram till ett av gängen och säga ”hej får vi vara med? Vi är ganska tysta av oss så vi kommer inte att störa.” Undrar vad de skulle ha sagt då hehe.

Idag har det inte hänt någonting alls… Jag vaknade 8.00 och det är något jag börjat göra nu det senaste… Även om jag har vart hemma i massa dagar nu så har jag inte vaknat senare än 8.15 någon dag… Ganska störigt för jag är extremt trött hela tiden så det känns ju som om man hade velat kunna sova lite på morgonen… Men nu är det som det är… Sedan så, tja vad har jag gjort idag? Packat lite till USA, läst lite och vilat… Men nu ska jag nog packa lite till… Tror jag tar den vita Paralympics dräkten och den blå svenska judoförbundet dräkten...
Sedan så har jag ju ett litet problem, jag hittar inte min mörkblå Sweden judo piké… Värken den med Sweden på ryggen eller den där det bara står där framme… Jag hittar inte häller SHIF Sverige pikén som vi fick till VM i Brasilien 2007… Så förmodligen ligger alla de 3 tröjorna på samma ställe men frågan är bara var!!! Men jag får väll leta lite till…

I kväll blir det i alla fall till att kolla på melodifestivalen! Det måste man ju bara göra!

Ha det bra!
Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, det finns typ inga filmer som är så äckliga att man måste gå därifrån =P Det är bara kul med lite action hehe=)
Då får du sitta med mig i så fall =)

Det var inga sekter på stan då? haha ;)

Nej, Melodifestivalen måste man inte se hehe =)

Pussar och kramar!