Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 19 februari 2009

Tråkig hemmadag

Hej!
Idag har det typ inte hänt något…
Kände mig lite bättre där ett tag mitt på dagen igår men det blev sämre igen under kvällen… Och idag är det typ likadant… Mådde helt ok någon timme mitt på dagen men sedan tja…
Så här har det inte hänt mycket alls… Har pluggat lite på samhällen eller i alla fall försökt men det går typ inte in någonting alls i det här huvudet för tillfället =) så jag ringde Sara och hon tyckte att vi skulle försöka lägga provet efter att jag kommit hem från USA istället… Matteprovet som jag egentligen skulle ha gjort igår lägger vi på måndag, så är jag i alla fall av med det innan jag åker…

Ja jag ska ju till USA nu på tisdag och det är därför jag är så stressad för att jag är sjuk… Måste ju bli frisk tills vi åker!
Det är ett träningsläger vi ska på och det kommer vara i Colorado springs(var det nu ligger hehe har ingen koll känner jag)
Det är ett träningsläger för synskadade judoka i USA, hehe vi är de enda som inte är från USA hehe =)
Pappa läste om träningslägret på USA judons hemsida om det och mejlade och frågade om inte vi kunde komma hehe. Deras svar var typ ”vad är Sverige” och sedan skulle de höra av sig och så gjorde de det och sa att vi var välkomna =)
Så nu ska vi till USA på tisdag och kommer hem på måndagen väckan efter… Men det ska bli kul, jättekul!

Nu ska jag gå och komma på någonting att göra =)
Ha det så bra!
Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, amerikaner alltså... Det är bara 55% av dem som vet att solen är en stjärna och de tror att vi här uppe i Norden bor med djuren och har isbjörnar här...
Har massa värdelöst vetande om USA om du vill ha =)

Hoppas det går bra där i alla fall! Det blir säkert kul, men jag kommer sakna dig då!

Nej, det kom ju inte så lämpligt nu, att du blev sjuk, men jag hoppas du blir bättre snart! =)

Du har ju pratat med mig idag i alla fall =)

Pussar och kramar!